One Flew Out of the Cuckoo's Nest
S7 A26: Dorothy aanvaardt het huwelijksaanzoek van Lucas en ze trouwen. Blanche, Rose en Dorothy moeten afscheid van elkaar nemen, omdat Dorothy van plan is naar Atlanta te verhuizen. Sophia besluit uiteindelijk waar ze wil wonen.