Revenge Ontbinding
S3, A6: Emily stuit op obstakels wanneer Daniel zijn aandacht ergens anders op richt. Grayson Manor blijft niet lang meer bestaan en de twee belangrijkste mensen in Emily's leven keren zich tegen haar.