Ontsnapping uit Goochland
S4 A1: Cleveland en de rest van de groep bezoeken de school in Goochland, hun tegenstander in de jaarlijkse footballwedstrijd. Maar wanneer Federline de auto van Clevelands aartsrivaal Chet Butler sloopt, moeten ze proberen te ontsnappen uit de thuisbasis van hun vijand. Donna loopt rond in een sexy Halloweenkostuum dat haar problemen bezorgt met de politie, en Roberta en Cleveland jr. verkleden zich als Donna en Cleveland en halen grappen uit in Stoolbend.