Raising Hope Ontvoerd
S2, A3: Jack, een hippie met een paardenstaart die Burt 20 jaar geleden heeft ontvoerd, komt onverwacht opdagen bij de familie Chance. Ze ontdekken dat Burts verdwijning niet is wat het leek. Ondertussen komt Jimmy's jaloezie naar boven wanneer Sabrina in spanning op een berichtje van haar vriendje Wyatt wacht.