Ontwerp-een-hond / IJs, ijs, puppy
S1 A5: Bingo en Rolly proberen een nieuwe teddybeer te maken nadat ze per ongeluk de lievelingsknuffel van Bob hebben stukgebeten. Als Bob's ijsmaker stuk gaat, gaan de puppy's op missie naar Antarctica om ijs te halen.