Law & Order: Special Victims Unit Onze Woorden Zullen Niet Worden Gehoord
S22, A11: Een bekende activist vermoedt dat haar zus is ontvoerd door een haatgroep. Garland en Benson willen verandering vanuit de politieleiding. Kat krijgt goed nieuws. Met gastrollen voor Suzette Gunn, Jessy Yates, Victoria Janicki, Blake Morris en Jennifer Esposito.