Op de achterste voet
S1 A5: Max en Carson helpen elkaar hun spel te verbeteren en hun angsten te overwinnen. Max legt contact met haar vervreemde familie. Carson weet niet hoe ze het team kan leiden als ze Lupe niet voor zich kan winnen. Greta gaat de confrontatie aan met haar verleden.