The Good Wife Op herhaling
S2, A2: Alicia moet het opnemen tegen Cary in de rechtszaak van een legerreservist die aangeklaagd is wegens de moord op z'n vrouw. Child gebruikt smerige tactieken om Peters campagne te dwarsbomen.