The Gymkhana Files Op het hoogtepunt
S1, A1: Autocoureur en viral video-sensatie Ken Block legt de laatste hand aan zijn nieuwste videoproject, Climbkhana, en begint met de voorbereidingen voor zijn grootste videoproject ooit: GymkhanaTEN. Met extreme hoogtes, woeste weersomstandigheden en mogelijk catastrofale gevolgen bij elke bocht op de kliffen, is dit misschien wel de moeilijkste video die hij ooit heeft gemaakt.