Open bron
S6 A15: Wanneer Frank Prady als campagnetactiek de aanval opent op gouverneur Florrick, moet Alicia besluiten of zij ook Peters reputatie wil besmeuren. Florrick/Agos/Lockhart krijgt een cliënt die verlamd is geraakt door een haperend pistool dat uit een 3D-printer is gekomen, en schakelt Kurt McVeigh is als getuige-deskundige, wat voor een conflict zorgt tussen Diane en haar man.