Open dag voor ouders
S1, A5: Sebastian verhuist stiekem naar de campus van M.A.R.S. Het is ‘de dag van de ouders’ en Penny is teleurgesteld omdat haar moeder er niet is. Ze zingt erg goed en ze maakt Lucy boos omdat ze per ongeluk haar coupletten zong. Er groeit iets tussen Penny en Sebastian. Sofia moet kiezen tussen Mike en Nick als partner voor haar dansexamen. Freddy Wolf vertrouwt Bruce niet. Tijdens een feestje op M.A.R.S. overtuigt Lucy Penny om het enige liedje dat Tosca ooit opnam mee te zingen en haar zo belachelijk te maken. Lucy filmt dit en plaatst dit online.