Oppressor
S4 A5: De spanningen op Ilus lopen hoog op en Holden onthult een geheim. Avasarala gaat in debat met Nancy Gao, terwijl Alex en Naomi gedwongen moeten optreden vanwege een noodgeval op de Roci.