Paarse auto / Kado voor Maria / Blauw busje
Lola leert dat je moet stoppen als het stoplicht op rood staat en helpt oma bij het park te komen. / Lola helpt een pinguïnfamilie over te steken en ontdekt wat er in de doos zit die Jesse voor Maria heeft meegebracht. / Lola ontmoet een vogel in het reuzenrad en gaat samen met Peter, Max en Olifant naar de racebaan.