De Smaak van Nederland Pakjes en Zakjes
S1, A4: In deze aflevering onderzoekt Janny of de Nederlandse culinaire gewoonten door de jaren heen zijn veranderd door de introductie van pakjes, zakjes en maaltijden in dozen. Twee Rotterdamse studenten koken voor Janny verpakte Pad Thai en delen hun voorliefde voor verpakt eten met haar. Janny spreekt met smaakprofessor Peter Klosse, die uitlegt welke ingrediënten er in sommige verpakte voedingsmiddelen kunnen zitten. Janny en Peter bereiden een klein gerecht met verse ingrediënten dat snel en gemakkelijk te bereiden is, zodat ze geen pakjes meer nodig hebben. In de couscousbar bereiden Nadia, Samira en hun moeder couscous op twee manieren: traditioneel en uit een pakje. (Spoiler: de verpakte versie smaakt niet hetzelfde als de traditionele). Tot slot bezoekt Janny een gezin dat wekelijks gebruikmaakt van versboxen, een nieuwe en moderne vorm van pakjes en zakjes.