S1 A1: Ontvoerd door een sadistisch roofdier en zijn vrouw, werd Colleen Stan gehersenspoeld, gemarteld en opgesloten in een kist zo groot als een koffer. 40 jaar later legt zij uit hoe zij op haar geloof en familie steunde en haar identiteit terugkreeg.