S1, A3: Na jaren jacht wordt mogelijk opdrachtgever Dino Soerel opgepakt in Amsterdam. Na de arrestatie leidt de uitspraak van de korpschef ‘We got him’ tot ophef. Het mediacircus begint. Onderwijl leidden onthullingen in de rechtszaal dat kroongetuige La Serpe door deze deal 1.4 mln ontvangt én de naam Holleeder uit de verklaringen zijn gelaten tot grote commotie. Wat wordt de uitspraak van de rechters?