S1, A5: De geest van Willem Holleeder waart boven het Passageproces. De aard van de relatie tussen Soerel en Holleeder wordt een steeds groter punt van aandacht. Waarom stond Soerel op de dodenlijst van Holleeder en wat betekende dat voor zijn verklaringen in de rechtszaal? De frictie tussen verdediging en media wordt steeds groter. De impact van de harde berichtgeving op de familie van Soerel is groot.