Partij kiezen
S1 A4: Coach Rivas heeft aangegeven dat Zoe de zwakke schakel van het elftal is, en dus neemt Devin het op zich om van Zoe een betere keepster te maken. Mirabelle heeft alleen al een nieuwe keepster gevraagd, die ze kent van een middagje nablijven en die veel beter is dan Zoe. De kwestie bereikt een climax als Devin op een verplichte logeerpartij de beste keuze maakt voor het team en Zoe.