Longmire Party's Over
S2, A5: Wanneer een tienermeisje dood wordt aangetroffen, leidt het onderzoek Walt en het team naar de illegale verkoop van geneesmiddelen. Henry haalt de banden aan met een oude vlam en Cady keert terug naar huis.