Law & Order: Special Victims Unit Pathologisch
S19, A10: Wanneer de SVU een zaak onderzoekt waarbij twee leerlingen uit het buitengewoon onderwijs betrokken zijn, ontdekt Rollins (Kelli Giddish) dat de medische problemen van één kind van een verrassende bron komen.