Peer Perikel / PhilipCon
S1, A6: Peer Perikel- De beroemde stuntman Peer Perikel brengt een bezoek aan het park. Het stuntrecord van de vader van DeeDee komt hierdoor in gevaar. PhilipCon- DeeDee verandert haar naam om met Philip mee te kunnen naar een conventie voor mensen die Philip heten.