Alias Phase one
S2, A13: Sydney en Jack worden voor het blok gezet door de nieuwe directeur van SD-6 (Rutger Hauer) als hij de vermiste Sloane vervangt, wiens verblijfplaats en beweegredenen onbekend zijn. Er begint iets moois op te bloeien tussen Francie en Will.