Pig Girls Don't Cry
S1 A1: Miss Piggy is woedend op Kermit. Hij heeft Elizabeth Banks geboekt als gast voor haar late-night talk show 'Up Late with Miss Piggy'. Fozzie Bear ontmoet de ouders van z'n vriendin. De Grammy Award-winnende rockband Imagine Dragons treedt op met hun nieuwe single.