Modern Family Pig Moon Rising
S8, A17: Tijdens een korte training in de garage stoot Mitchell per ongeluk een urn om met daarin de as van Cams geliefde huisvarken Lilly. Snel probeert hij zijn blunder te verbergen en hij bedenkt een passend verhaal. In de hoop Mitchell op zijn leugen te betrappen, verzint Cam een verhaal om hem erin te luizen, maar zijn eigen leugen wordt al snel te groot.