Pig Out
S1 A4: Het team heeft een fantastische avond als ze Ed Helms tegenkomen in Rowlf's Tavern. Ze zingen allemaal hun favoriete karaokenummers. Maar Kermit is de volgende dag niet blij als niemand op het werk verschijnt. Fozzie heeft een vervelend ongeluk tijdens de show.