Pillow Talk: Into the Lion's Den
S1, A6: Je favorieten van 90 Days nodigen je bij hun thuis uit voor de laatste aflevering van 90 Day Fiance: Happily Ever After? Kijk samen met Loren en Alexei, David en Annie, Tarik en zijn broer Dean en Darcey en haar tweelingzus Stacey, naar het drama.