Butterfly Pilot
S1, A1: In de pilotaflevering van 'Butterfly' wordt David Jung, een Koreaans-Amerikaanse man die negen jaar geleden zijn eigen dood ensceneerde, geconfronteerd met zijn verleden als zijn dochter Rebecca, die nu als huurmoordenaar werkt voor Caddis, een particuliere inlichtingendienst, gestuurd wordt om hem te doden.