S1 A2: Nadat ze zijn ontsnapt aan het beest en de zender hebben opgespoord, zoeken de overlevenden hoger terrein op om een signaal te kunnen uitzenden. Spoedig ontvangen ze een mysterieus bericht en komen een eilandbewoner tegen.