S1, A1: De pilot gaat over Blanche die verliefd is en oppert dat haar huisgenoten wellicht moeten verhuizen als ze gaat trouwen. Uiteraard wordt de bruiloft afgelast als Blanche erachter komt dat ze een relatie heeft met een bigamist. Ze vindt troost en liefde bij haar trouwe vriendinnen.