The Resident Pilot
S1, A1: Op zijn eerste dag als coassistent krijgt de idealistische dr. Devon Pravesh (Manish Dayal) te maken met de harde werkelijkheid van de medische zorg als derdejaars Conrad Hawkins (Matt Czuchry) hem onder zijn hoede neemt en hem onconventionele behandelingsmethoden voor zijn patiënten laat zien. In de tussentijd strijdt Conrad tegen het hoofd Chirurgie, dr. Solomon Bell (Bruce Greenwood), die door machtsmisbruik en intimidatie zijn fouten wil verhullen.