Straatondernemer Franklin Saint uit South Central waagt zich aan het cocaïnespel. De chagrijnige CIA-agent Teddy McDonald smeedt een bondgenootschap met een Contrasoldaat. Worstelaar Gustavo 'El Oso' Zapata doet zijn intrede in een Mexicaans kartel.