The Peripheral Pilot
S1, A1: Flynne Fisher die vastzit in een klein stadje zonder veel vooruitzichten, is een briljante gamer die een baan zonder perspectieven heeft om haar broer, een veteraan, en haar zieke moeder te onderhouden. Wanneer haar broer haar hulp inroept bij het spelen van een geavanceerd videospel, een sim, ziet Flynne iets dat ze niet zou moeten zien, wat haar familie buiten de sim in levensgevaar brengt.