Os Segredos Da Tia Catia Pinda's
S7, A6: Pinda's worden meestal als snack gegeten, maar tante Cátia houdt erg van ze en vindt dat ze te weinig gebruikt worden. Ze draagt de volgende recepten aan ze op: pindakroketten met dijonmosterdsaus. Country chicken met gingubapinda's en basmatirijst gesauteerd in pindaolie. Als dessert pindapudding met gecondenseerde melk en een knapperig korstje.