Planeet Doom
S1 A15: Thor treft de aarde aan in de macht van Doctor Doom, die het verleden zodanig heeft veranderd, dat de Avengers nooit gevormd zijn. Onze vriendelijke muurkruiper Spiderman schiet de Avengers te hulp.