Pocket Savior
S1 A2: Muzikant Larry Underwood staat op het punt om door te breken als 'Captain Trips' New York bereikt. Terwijl hij in de doodstille stad ronddoolt, ontmoet hij een charmante lotgenoot die er ook dolgraag weg wil. Ondertussen krijgt Lloyd Henreid in de cel bezoek van Randall Flagg, de duistere man in hoogsteigen persoon, die hem een verleidelijk aanbod doet.