House Poison
S1, A8: House en zijn team moeten snel handelen als een middelbare school-leerling wordt opgenomen met een mysterieus geval van vergiftiging, vooral als ze erachterkomen dat meer tieners dezelfde dodelijke ziekte lijken te hebben.