Dhootha Politierapport
S1, A4: Terwijl Sagar en Ajay Ghosh de recente gebeurtenissen bespreken, vinden ze een aanwijzing in een oud krantenknipsel die hun onderzoek voortstuwt. Kranthi en Ranga ontdekken een verband tussen de zaak en de boerderij van Sagar. De spanning stijgt verder.