Postbode Marty / Zijne koninklijke Primmheid
S3, A2: Postbode Marty bezorgt dagelijks de post bij iedereen, vooral verjaardagskaarten. Maar zelf heeft hij er nog nooit één gehad, en vandaag is nog wel zijn verjaardag! Logisch dat de Helpsters daar iets aan gaan doen. Meneer Primm wordt koning van Primmflandria!