American Horror Story Preech
S12, A5: Anna voelt de duistere aanwezigheid steeds dichterbij komen, dichterbij dan ooit. Mrs Preecher onthult fragmenten uit haar verleden en weet misschien wat er aan de hand is met Anna en Dex.