S2, A8: Jenny raakt bevriend met een model (WILLA HOLLAND - 'The O.C.') en wordt uitgedaagd haar wilde kant te verkennen. Serena voelt zich aangetrokken tot een kunstenaar, Aaron Rose (JOHN PATRICK AMEDORI - 'Vanished').