Prins, de
S1, A5: De Murdaughs bezoeken het jaarlijkse Watermeloenfestival van Hampton, waar Alex geconfronteerd wordt met de gevolgen van zijn daden. Mandy publiceert een artikel dat één van de Murdaugh-zonen in opspraak brengt.