Pseudo-Addiction
De hoge verkoop van OxyContin staat op bezwijken door meldingen over misbruik. Aanklagers onderzoeken een claim tegen de marketing van OxyContin. Finnix zet vraagtekens bij de veiligheid van het medicijn.