Reasonable Doubts
S1 A4: Nu het 10 jaar geleden is dat zijn moeder stierf, laat Madison geen middel onbeproefd in zijn zoektocht naar de waarheid - ondanks de bezorgdheid dat zijn documentaire misschien meer kwaad dan goed doet.