Rebel met een doel: burgerrechten en overheidscampagnes
S1, A6: Hefner raakt verslaafd aan amfetaminen waardoor hij klokje rond kan werken. Via het tijdschrift vecht hij voor burgerrechten en publiceert hij wat Martin Luther King Jr.'s laatste geschreven woorden zouden zijn.