Life in Pieces Receptionist Wiet Stemmen Kramp
S2, A2: Als Greg vermijdt te stemmen voor de presidentsverkiezingen omdat de rijen te lang zijn, liegt hij tegen Jen en zegt hij dat hij heeft gestemd, om van haar af te zijn. Heather begint aan een baan bij Tim op kantoor, maar het aanvankelijke plezier van het constante samenzijn begint af te nemen. Tim geeft Joan een recept voor medicinale marihuana als ze klaagt dat ze niet kan slapen. Matt neemt Colleen mee naar de Eerste Hulp als ze klaagt over mysterieuze maagkrampen.