Red je vrouw
S1 A5: Het is de eerste schooldag voor de kinderen en bij de Dunphy's maakt Phil de fout om verkeerd in te schatten hoe Claire met een leeg nest omgaat. Jay en Gloria zijn het oneens over Manny's interessante kledingkeuze voor zijn eerste schooldag, en Mitchell en Cameron worden gek als Lily haar eerste bult op haar hoofd krijgt.