Reddick versus Boseman
Carl Reddick, een van de partners die het kantoor heeft opgericht, keert tot veler verrassing terug. Een gerespecteerde pastor wendt zich tot de firma voor hulp wanneer een juridische kwestie z’n reputatie dreigt te besmeuren. Geheel onverwacht ontmoet Lucca Colins ouders. Henry probeert de banden met Maia aan te halen. Andrea Martin en Fisher Stevens spelen een gastrol.