Malcolm in the Middle Reese' appartement
S5, A15: Als Hal en Lois Rees uit huis schoppen, gaat hij een appartement huren, en Malcolm hebt een domme sporter een persoonlijk essay te schrijven, zodat hij naar de universiteit kan.