True Blood Return to Oz
S7, A5: Sookie is uitgeput na zijn inspanningen en geeft met tegenzin een groot feest in Bon Temps. Eric en Pam zijn op jacht naar een raadselachtige vijand en gaan naar Dallas om een ​​benefietgala bij te wonen.