Only Murders in the Building Rigor
S5, A3: Het drietal stuit op een belangrijk bewijsstuk, maar springt er roekeloos mee om. Terwijl de tijd dringt, proberen ze het mysterie op te lossen voordat de politie hen te pakken krijgt.